سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکایت باشگاه استقلال خوزستان از داور دیدار مقابل پارس جنوبی

باشگاه استقلال خوزستان قرار است، شکایت خود از اکرمی، داور دیدار با پارس جنوبی را فردا ( دوشنبه ) به کمیته داوران فدراسیون فوتبال ارسال کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکست 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل پارس جنوبی جم که با حواشی زیادی همراه بود و 2 بازیکن آبی پوش دیار کارون در یک دقیقه اخراج شدند، استقلالی ها شکواییه خود را از حسن اکرمی تنظیم کردند و قرار است با فیلم بازی به کمیته داوران فدراسیون فوتبال ارسال کنند.

آبی ها معتقد هستند در دقیقه 16 ، داور پنالتی مثلمی را روی یونس دلفی، ستاره جوان شان که قرار است به PSV آیندهوون برود را اعلام نکرد و سبب ایجاد حواشی و جنجال شد.

یعقوب پیری، سرپرست باشگاه استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد: به طور قطع از داور دیدار تیم مان مقابل پارس جنوبی جم شکایت می کنیم و قرار است فردا ( دوشنبه) شکواییه خود را از حسن اکرمی به کمیته داوران فدراسیون فوتبال ارسال کنیم.

او افزود: متاسفانه در بازی های گذشته، اشتباهات داوری ضد تیم ما زیاد بوده و کمیته داوران به هیچ عنوان به این موضوع رسیدگی نمی کند. در دیدارهای مقابل پیکان، صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم داوران ضد تیم مان بودند و امتیازات زیادی را از ما گرفتند.

پیری در پایان گفت: اوج هنر کمیته داوران و اصفهانیان در بازی با صنعت نفت بود که داور خوزستانی برای بازی انتخاب کردند و هر بلایی خواستند، سر ما آوردند و زمانیکه داریوش یزدی ( سرمربی استقلال خوزستان ) فیلم را برای مسئولان گذاشت، خودشان بیان کردند که تصمیمات داور اشتباه بوده اما چه نتیجه ای برای تیم داشته است؟ تیم ما 3 امتیاز را از دست داد و شکست خوردیم.

گفتنی است، تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از پایان هفته نهم رقابت های لیگ برتر با کسب 9 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.


بیشتر بخوانید:

استقلال خوزستان ۰ - ۲ پارس جنوبی جم / ادامه روند ناکانی های آبی های خوزستان

اطلاعیه کمیته وضعیت درباره پنجره نخست نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال

داور دیدار استقلال خوزستان و پارس جنوبی تغییر کرد


انتهای پیام/

اظهارات یعقوب پیری درباره وضعیت استقلال خوزستان در لیگ برتر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.