سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوتی مسیح علینژاد در اینستاگرام واکنش کاربران را به همراه داشت +تصاویر

سوءاستفاده معصومه علینژاد از احساسات مردم و انتشار ویدئویی دروغین در اینستاگرام بازتاب زیادی بین کاربران فضای مجازی داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از انتشار ویدئوی دروغین مسیح علینژاد در اینستاگرام، جمعی از کاربران  با انتشار پست‌هایی در توییتر، به این اقدام واکنش نشان دادند. روز گذشته مسیح علینژاد، خبرنگار ضد انقلاب، فیلمی را به در اینستاگرام خود تحت عنوان «دفاع دختر مظلوم از دستفروش» منتشر کرده بود که در فضای مجازی سر و صدای زیادی کرد.  این فیلم که مشخص شد توسط  فردی دوربین به دست، از صحنه فیلمبرداری «بابا، نان» گرفته شده و برای علینژاد فرستاده شده است، در حالی بود که بازیگران آن مشغول بازی سکانس درگیری مأموران شهرداری با دست‌فروشان سطح شهر بودند.

 علینژاد پس از چندی متوجه سوتی بزرگ خود و مجبور به عذرخواهی شد. او در نهایت با انتشار فیلم اصلی، به اشتباه خود اعتراف و بابت آن از مردم عذرخواهی کرد.


بیشتر بخوانید: گاف بزرگ مسیح علی‌نژاد، او را مجبور به عذرخواهی کرد! +فیلم 


گفتنی است؛ مسیح علی‌نژاد روزنامه‌نگاری ایرانی است که پس از مهاجرت به غرب، خود را در جرگه فمینیست‌ها و حامیان حقوق بشر معرفی کرد. او با انتشار پست‌هایی در صفحه اینستاگرام خود و ساخت برنامه در شبکه صدای آمریکا بارها  تلاش کرد تا حجاب و عفت بانوان ایرانی را نشانه بگیرد.

در ادامه می‌توانید تعدادی از توئیت‌های کاربران را در واکنش به ویدئوی دروغین منتشرشده در اینستاگرام علینژاد مشاهده کنید.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
افسانه
۰۱:۵۶ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
مسیح پولی نژاد واقعا برازندشه، وطن فروش
محمد
۱۴:۱۵ ۲۳ دی ۱۳۹۹
نگو مسیح بگو مصی