سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترافیک نیمه سنگین در مهران

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از ترافیک نیمه رسنگین در ورودی شهر مهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محسن ناصری فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از ترافیک نیمه سنگین در ورودی شهر مهران خبر داد و تاکید کرد : ترافیک در ورودی شهر مهران نیمه سنگین و روان است.

وی با اشاره به حجم زیاد خودرو و ترافیک در ورودی شهر مهران از رانندگان خواست با صبر و تحمل در مسیر رانندگی کنند و از رفتار مخاطره آمیز پرهیز نمایند .

ناصری در ادامه به ظرفیت پارکینگ های مجاز در شهر مهران اشاره کرد و از رانندگان خواست : جهت پارک خوردو به پارکینگ های شناسنامه دار مراجعه نمایند و از پارک خودرو در پارکینگ های غیرمجاز ، حاشیه خیابان ها ، تقاطع ها و زمین های کشاورزی خودداری نمایند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام به اعمال قانون خودرو های که در حاشیه خیابان ها پارک شوند نیز اشاره کرد و افزود : پلیس راهنمایی و رانندگی در جهت جلوگیری از انسداد مسیرهای شهر مهران اقدام به حمل اینگونه خودروها با جرثقیل به پارکینگ های مجاز موجود در سطح شهر مهران خواهد کرد ، که رانندگان باید در جهت تحویل خودرو خود هزینه انتقال به پارکینگ و جریمه آن را پرداخت نمایند.

وی در در پایان به وجود خودروهای عمومی در جهت انتقال زائران در مسیر پل زائر به پایانه مرزی اشاره کرد و گفت : با توجه به اینکه خودرو عمومی به اندازه کافی در جهت انتقال زائران در این مسیر وجود دارد ،  تردد خودرو شخصی در این محور ممنوع است.

انتهای پیام/ه

آخرین اخبار ترافیکی در شهر مهران

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.