سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نود و پنجمین جلسه شورای شهر تهران صورت گرفت؛

انتقاد عضو شورای شهر از وضعیت فرهنگسرای بهمن و کتابخانه‌های شهر

حسینی میلانی گفت: تعمیر سیستم گرمایشی و سرمایشی کتابخانه فرهنگسرای بهمن نیازمند 700 میلیون تومان اعتبارات است که فراتر از توان شهرداری منطقه 16 است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران در نود و پنجمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به بازدیدی که از فرهنگسرای بهمن در منطقه 16 داشت، اظهار کرد: این محل در گذشته تبدیل به کانونی برای برنامه‌های متنوع فرهنگی در زمینه موسیقی و تئاتر و هنر شد و سازمان فرهنگی_هنری شهرداری هم به منظور گسترش کتابخانه‌های خود در این محل کتابخانه ایجاد کرد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: کتابخانه فرهنگسرای بهمن در حال حاضر وضعیتی دارد که به لحاظ بودجه نیازمند کمک شهرداری است.

وی با بیان اینکه از دیدگاه شهروندان کتابخانه‌های شهر یکسان هستند، افزود: کتابخانه فرهنگسرای بهمن فاقد سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب است و برای رفع این مشکل 700 میلیون تومان هزینه نیاز است که کمک آن فراتر از توان شهرداری منطقه 16 است.

حسینی میلانی با بیان اینکه در زمینه تجهیز کتابخانه‌ها عقب‌افتادگی داریم، گفت: در مورد کتابخانه‌های کوچکی که در سرای محلات داریم، از لحاظ تأمین کتاب وضعیت خوبی ندارند.

وی با بیان اینکه مهم‌تر از تأمین کتاب، کیفیت کتاب است که باید مناسب ذائقه روز باشد، تصریح کرد: کتابخانه‌های تحت پوشش شهرداری خدمات ارزنده‌ای ارائه می‌دهند.

عضو شورای شهر تهران در ادامه با بیان اینکه در بودجه سال 97 جهت نگهداری کتابخانه‌ها 14 هزار میلیارد تومان اختصاص یافته که سهم شهرداری 5 درصد است، گفت: لازم است جهت تجهیز کتابخانه‌های شهرداری اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.