سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال البسه و لوازم آرایشی قاچاق در نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابورگفت : یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال البسه و لوازم آرایشی قاچاق طی سه مرحله عملیات موفق در این شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  سرهنگ حسین دهقان پور فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود محموله لوازم آرایشی قاچاق به یکی از باربری‌های سطح شهرستان، بلافاصله تیمی از اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی در بازرسی از این باربری تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق به همراه ۵ هزار قلم لوازم التحریر فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند.

سرهنگ دهقان پور افزود: در عملیاتی دیگر در بازرسی از دو باربری ، تعداد ۵۰۰ ثوب انواع لباس، ۲ هزار و ۴۰۰ قلم لوازم التحریر و شش دستگاه پلی استیشن  کشف شد که ارزش محموله‌های کشف شده  یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در پایان با اشاره به دستگیری ۴ متخلف در این زمینه، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند .
 
انتهای پیام // س. ح
 
 

کشف البسه و لوازم ارایشی در نیشابور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.