سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال تانکر‌های آب به عراق برای زائران اربعین حسینی

دبیر ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند از ارسال روزانه ۱۰ تانکر آب برای استفاده مواکب و زائران اربعین به عراق در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛محمد نظارت دبیر ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در برخی از مناطق شلمچه عراق، تجهیزات مورد نیاز برای تقویت و ارتقای روشنایی و برق توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریدار و نصب شده است.

وی افزود: خدمات قابل ارائه از سوی سازمان منطقه آزاد اروند تنها منحصر به مرز ایرانی شلمچه نیست و ما به زائران در خاک عراق نیز خدمت‌رسانی می‌کنیم.

دبیر ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروندادامه داد: یک دستگاه لجن کش به طور روزانه و در صورت اعلام نیاز از سوی عراق، آماده ارائه خدمات است.

نظارت با بیان اینکه به طور روزانه، حدود ۱۰ تانکر آب برای استفاده مواکب و زائران به کشور عراق ارسال می کنیم، گفت: همچنین به طور روزانه تعدادی قالب یخ در اختیار مواکب در دو طرف مرز شلمچه قرار می‌دهیم.

وی افزود: ۲۰ گیت در مرز عراق نصب کرده ایم که نیروهای عراقی با استقرار در آنها در آن کار وارسی مدارک زائران را به انجام می رساند.

دبیر ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به منظور جلوگیری از انتقال گرمای آفتاب به زائران، متناسب با گیت ها تعدادی داربست نیز برای پوشاندن سقف گیت ها مهیا کرده ایم.

نظارت با بیان اینکه داربست‌هایی مشابه نیز در بخش ایرانی شلمچه نصب شده است، گفت: بیش از ۴۵ گیت نیز در مسیر پایانه شلمچه در ایران قرار داده‌ شده است.

وی افزود: با توجه به تردد شبانه‌روزی مردم در مرز شلمچه و عزیمت آن‌ها به سوی کربلای معلی لزوم روشن‌سازی مسیر عراقی شلمچه احساس شد و به همین دلیل اقدام به تقویت روشنایی در مسیر کردیم.

انتهای پیام/ د

ارسال تانکرهای  آب به عراق

برچسب ها: اربعین حسینی ، عراق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.