سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گره‌گشایی از دغدغه‌های مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است

در حاشیه این بازدید گفت: رفع مشکلات و گره‌گشایی از معضلات و دغدغه‌های مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و در مسیر محور ورودی دلوار از همه توان خود بهره می‌بریم.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرداد ستوده معاون عمرانی استاندار به همراه اعضای کمیته ایمنی و حمل و نقل جاده‌ای (مدیران کل دفتر شهری و دفتر فنی استانداری، مدیر کل راه و شهرسازی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و پلیس راه استان بوشهر) از محور ورودی دلوار بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور فرماندار تنگستان و مردم و اعضای شورا‌های اسلامی شهر دلوار و روستای علی آباد انجام شد، مردم و اعضای شورا نظرات و دیدگاه‌های خود را در ارتباط با این ورودی اعلام کردند.

همچنین کارشناسان پلیس راه استان و کارشناسان ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز نظرات تخصصی و راهکار‌ها را ارائه کردند و در پایان نیز تصمیم گرفته شد که این ورودی تعریض شود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: استاندار دستور ویژه‌ای برای بازدید از این نقطه و بررسی راهکار‌های موجود برای بهبود وضعیت تردد در این محور صادر کرد و این بازدید در همین راستا صورت گرفت.

مهرداد ستوده گفت: با بررسی کارشناسی تصمیم گرفتیم که این نقطه تعریض شود و با وجود محدودیت‌های اعتباری، اعتبار ویژه‌ای برای تسریع در کار و تکمیل آن در نظر گرفته‌ایم، زیرا جان مردم و آرامش و امنیت مردم مهم‌ترین اولویت مدیریت ارشد استان است.

انتهای پیام/م

بازدید معاون عمرانی استاندار از محور ورودی دلوار

برچسب ها: حمل و نقل ، صدای مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.