سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد تردد مسافر در بندر خرمشهر

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون رشد تردد مسافر بین المللی در پایانه دریایی خلیج فارس خرمشهر به ۴۱ درصد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛محمد محسنی مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر شمار تردد مسافران در این مدت را ۱۶ هزار و ۹۷۵ نفر در پایانه بین المللی مسافری دریایی خلیج فارس بندر خرمشهر عنوان کرد و گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد ۴۱ درصدی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تردد مسافران در قالب ۱۹۴ سفر دریایی انجام شده افزود: استقبال مسافران از این مسیر در نتیجه افزایش هزینه بلیت هواپیما و نرخ مناسب سفر دریایی صورت گرفته است.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: بر این اساس تعداد سفر دریایی از خرمشهر به کویت و بالعکس از ۲ سفر در هفته به سه سفر افزایش یافته است.

محسنی ادامه داد: در روز‌های زوج مسافران از بندر خرمشهر به کویت و در روز‌های فرد از کویت به بندر خرمشهر جابه جا می‌شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه شرکت کشتیرانی والفجر متولی امر حمل و نقل مسافری در این مسیر است با برنامه ریزی انجام شده بلیت‌های سفر در ۲ درجه به مسافران ارائه می‌دهد.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر فاصله مسیر بندر خرمشهر به کویت را ۱۲۰ مایل دریایی بیان کرد و گفت: کشتی مسافری نگین با ۲۳۵ نفر ظرفیت، در مدت زمان پنج ساعت مسافران را در این مسیر جابه جا می‌کند.

انتهای پیام/ د

جابجایی زوار با کشتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.