سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار مومنی مطرح کرد؛

بیشترین کشفیات موادمخدر پس از انقلاب اسلامی در سال 96 بوده است

دبیر کل جدید ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: در سال 96 بیشترین کشفیات موادمخدر پس از پیروزی انقلاب اسلامی رخ داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار اسکندر مومنی دبیر کل جدید ستاد مبارزه با مواد مخدر در مراسم تودیع و معارفه دبیر کل این ستاد که امروز(شنبه) برگزار شد، با اشاره به اینکه در سال 96 بیشترین کشفیات موادمخدر پس از پیروزی انقلاب اسلامی رخ داده است، اظهار کرد: در این راستا شهدا و جانبازان زیادی هم تقدیم شده است.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد گفت: باید همه بخش‌های جامعه نسبت به موادمخدر حساس باشند تا برای جلوگیری از اعتیاد جوانان و سایر اقشار، تلاش کنند.

سردار مومنی افزود: همه نهادهای فرهنگی، خانواده ، وزارت آموزش و پرورش علما و دانشمندان از جهت تأثیرگذاری در این زمینه مهم هستند، هر شخصی در هر جایگاهی باید به طور دائم موضوع موادمخدر را در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌هایش لحاظ کند.

دبیر کل جدید ستاد مبارزه با موادمخدر با اشاره به اینکه ریل گذاری‌های خوبی در مبارزه با موادمخدر انجام شده است، بیان کرد: ضمن ادامه مسیر گام‌های بیشتری را در زمینه مبارزه با موادمخدر برمی‌داریم.

وی بیان کرد: در این راستا تاکنون در زمینه مقابله با عرضه،‌ ورود،‌ توزیع و ترانزیت موادمخدر،‌ درمان، پیشگیری و جمع‌آوری معتادان اقدامات خوبی انجام شده است.

سردار مومنی در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی در زمینه مبارزه با موادمخدر اقدامات خوبی انجام داده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.