سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار مومنی مطرح کرد؛

تعداد معتادان درمان شده بسیار کم است

دبیرکل جدید ستاد مبارزه با موادمخدر با تأکید بر اهمیت پیشگیری از اعتیاد، گفت: طبق آمار تعداد معتادان درمان شده بسیار کم است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار اسکندر مؤمنی دبیرکل جدید ستاد مبارزه با موادمخدر در حاشیه مراسم تودیع و معارفه دبیرکل این استاد که امروز(شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه بر روی ریل گذاری گذشته حرکت می‌کنیم، اظهار کرد: توسعه 4 حوزه در زمینه مبارزه با موادمخدر در دستور کار است.

وی افزود: مقابله با ورود، توزیع و ترانزیت موادمخدر، درمان، بازپروری و پیشگیری حوزه‌هایی هستند که احتیاج به توسعه دارند.

دبیرکل جدید ستاد مبارزه با موادمخدر در ادامه گفت: در حوزه درمان ضمن استمرار اقدامات گذشته موازین جدیدتری تعریف می‌شود.

سردار مؤمنی با تأکید بر اهمیت پیشگیری از اعتیاد، گفت: باید در این حوزه از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم و همه مراجع تأثیرگذار نیز در این راستا گام بردارند.

وی افزود: درمان در حوزه اعتیاد بسیار سخت و دشوار است و طبق آمار تعداد معتادان درمان شده بسیار کم است.

دبیرکل جدید ستاد مبارزه با موادمخدر در ادامه گفت: تلاش می‌کنیم تا موادمخدر در دسترس نباشد، اما خانواده‌ها نیز باید در امر پیشگیری همت کنند.

سردار مؤمنی با اشاره به اهمیت اصلاح قوانین در حوزه موادمخدر، گفت: موادمخدر تغییرات زیادی داشته است و باید قوانین در تمام اقسام موادمخدر اعم از صنعتی و سنتی اصلاح شود و با همکاری مجلس قوانین را به روز کنیم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت ایران برای جلوگیری از ترانزیت موادمخدر مطلوب است، تصریح کرد: همکاری بین‌المللی یکی دیگر از اولویت‌ها در مسیر جلوگیری از ترانزیت موادمخدر است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.