سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیز راهداری استان قزوین به ۸ دستگاه کامیون جدید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از خریداری ۸ دستگاه کامیون ولو FMX برای افزایش کیفی سطح خدمات و تجهیز ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در حال حاضر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در مجموع ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات دارد که از این تعداد ۱۰۹ دستگاه ماشین آلات سنگین، ۹۹ دستگاه نیمه سنگین و ۷۲ دستگاه سبک است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه‌ها بخش مهمی از فعالیت‌های حوزه راهداری است که باید بدان توجه ویژه‌ای شود.

پیرنون بیان داشت: با اضافه شدن ۸ دستگاه ماشین آلات جدید به ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان میانگین عمر ناوگان ماشین آلات نیمه سنگین ۲ سال کاهش یافت و از ۲۱ سال به ۱۹ سال رسید.

افشین پیرنون درباره تعداد ماشین آلات خریداری شده در طی یکسال گذشته عنوان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین طی یکسال گذشته اقدام به خرید ۸ دستگاه کامیون ولو FMX، ۱۰ دستگاه تویوتا هایلوکس و ۴ دستگاه گریدر نموده است.

وی افزود: ۸ دستگاه ماشین آلات خریداری شده مجهز به نمک پاش و تیغه برف روب خواهند شد و در محور‌های آزاد راه قزوین- زنجان، آزاد راه قزوین-رشت، محور‌های الموت و طالقان مشغول به فعالیت می‌شوند.

پیرنون گفت: هم اکنون راهداری استان قزوین با استفاده از ماشین آلات و نیرو‌های راهدار خود تمام توان و ظرفیت‌های خود را برای ارایه خدمات هر چه بیشتر به هموطنان و کاربران جاده‌ای بکار گرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تاکید کرد: راهداری استان قزوین با داشتن ۲۶ باب راهدارخانه و ۳۰۰ راهدار آماده خدمات رسانی در زمستان است.

انتهای پیام/ف

تجهیز ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در آستانه زمستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.