سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب طرح تفصیلی شهر باینگان

شهردار باینگان گفت : رایزنی و پیگیری طرح تفصیلی شهر باینگان با تغییر کاربری اراضی مشخص شده به مسکونی ساخت و ساز در زمین ها را بلامانع می کند .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سید علی فتاحیان  شهردار باینگان گفت : شهرداری ها نهادی عمومی و غیر دولتی بوده و می بایست خودکفا و درآمد زا باشند اما درآمد حاصل از اخذ عوارض و سنگ شکن به عنوان منابع اصلی درآمدی شهرداری باینگان به هیچ عنوان کفاف هزینه های این نهاد را نمی دهد و این امر پس از حذف تجمیع عوارض سخت تر نیز شده است .

وی گفت :کاهش جمعیت تهدیدی جدی برای توسعه و گسترش شهر باینگان بوده و برابر آمار  از مراجع ذیصلاح رشد جمعیت این شهر طی ده سال گذشته میانگینی زیر صفر داشته است.

فتاحیان افزود : می بایست طرح هایی با عنایت به پتانسیل و ظرفیت خاص منطقه جهت گسترش و احیای دامداری، باغداری و زنبورداری اجرا شود که مطالعات آن در حال انجام است.

وی افزود : رایزنی و پیگیری طرح تفصیلی شهر باینگان که به موجب آن ضلع شمالی شهر( حد فاصل کارگاه صنعتی صالحی الی پارک تفریحی شیوسر) به محدوده شهر افزوده می گردد با تغییر کاربری این اراضی به مسکونی ساخت و ساز در این زمین ها را بلامانع می  کند .

 

 

انتهای پیام/د

کاهش جمعیت تهدیدی جدی برای توسعه و گسترش شهر باینگان است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.