سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با واحدهای متخلف دریافت کننده مواد پلیمری و پتروشیمی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از برخورد با دو واحد تولیدی انواع نایلکس و ظروف یکبار مصرف خبر داد.

جعفر صادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت:از برخورد با دو واحد تولیدی انواع نایلکس و ظروف یکبار مصرف خبر داد و گفت: واحدهای مذکور با دریافت مجوزهای قانونی اقدام به خرید مواد اولیه پلیمری و پتروشیمی از بورس نموده اند که از شبکه مصرف خارج نموده اند.

وی تصریح کرد: واحدهای مذکور مواد اولیه خریداری شده از بورس را بجای مصرف در واحد تولیدی، اقدام به فروش خارج از مصرف نموده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، گفت: زمینه فعالیت این واحدهای تولیدی با توجه به پروانه دریافتی از سوی سازمان انواع نایلکس، ظروف یکبار مصرف و انواع بطری های پلیمری بوده است.

وی ادامه داد: طی بازرسی های مکرر از واحدهای فوق و عدم فعالیت واحد در رسته تولید محصول خود اقدام به دریافت مواد اولیه از بورس نموده اند.

اسکندری گفت: پس از محرز شدن تخلف واحدهای مذکور و تشکیل پرونده توسط بازرسان سازمان جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

وی افزود: مجموع مواد اولیه دریافتی واحدهای مذکور 284 تن مواد پتروشیمی و پلیمری بوده که ارزش تقریبی آن 221 میلیارد ریال می باشد.

انتهای پیام/ع

بازرسی از واحد تولیدی انواع نایلکس و ظروف یکبار مصرف

 

برچسب ها: صنعت ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.