سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمانشاه؛

تدابیر لازم برای تسهیل در تردد کامیون‌های صادراتی به کار گرفته شود+تصاویر

استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به سرریز شدن کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی به مرز‌های سومار، پرویزخان و خسروی در استان کرمانشاه، مسئولان باید تدابیر لازم را برای تسهیل در تردد کامیون‌های صادراتی به کار گیرند. 

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛    بازوند  استاندار کرمانشاه با اشاره به آغاز راهپیمایی اربعین حسینی از مرز‌های ایلام و جنوب کشور، گفت:با توجه به سرریز شدن کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی به مرز‌های سومار، پرویزخان و خسروی در استان کرمانشاه، مسئولان باید تدابیر لازم را برای تسهیل در تردد کامیون‌های صادراتی به کار گیرند. 


 
 وی از بهبود و توسعه زیرساخت‌های بازارچه مرزی پرویزخان با هدف تسهیل در تردد کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی و افزایش صادرات از این معبر رسمی خبر داد.

هوشنگ بازوند امروز (جمعه) در جریان بازدید از بازارچه مرزی پرویزخان گفت: مسایل
و مشکلات موجود در پایانه‌های مرزی از جمله مرز رسمی و بین المللی پرویزخان در کارگروه ویژه مرز مطرح و برای حل آن تصمیم گیری می‌شود. 

 
وی با بیان اینکه سازمان پایانه‌ها و گمرک قرار بود نسبت به آسفالت بازارچه پرویزخان اقدام کنند، افزود: تاکنون در این زمینه اقدام اساسی صورت نگرفته است و آسفالت این مسیر یکی از طرح‌های مهم و زیربنایی است که مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط باید نسبت به عملیاتی کردن این طرح اهتمام بیشتری داشته باشند. 


نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه، بر لزوم نصب درب ریلی حل فاصل مرز ایران و عراق در محل بازارچه رسمی پرویرخان قصرشیرین به منظور تسهیل در تردد کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی تاکید کرد و اظهارداشت: این طرح نیز باید در آینده نزدیک عملیاتی شود. 
وی با اشاره به تردد روزانه ۲ هزار کامیون حامل کالا‌های صادراتی از بازارچه پرویرخان بیان کرد: نظارت و کنترل این تعداد کامیون‌های صادراتی کاری سخت و طاقت فرساست و نیرو‌های هنگ مرزی در این زمینه تلاش شبانه روزی دارند. 


انتهای پیام/ز


بهبود و توسعه زیرساخت‌های بازارچه مرزی پرویزخان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.