سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجتماعی ناجا مطرح کرد؛

نیروی انتظامی در خط مقدم خدمت به زائران حسینی

معاون اجتماعی ناجا نیروی انتظامی را در خط مقدم خدمت به زائران حسینی عنوان کرد و گفت: شما کارکنان پلیس، افتخار خادمی به زائران امام حسین(ع) را کسب کرده اید .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، سردار احمد نوریان معاون اجتماعی ناجا در جمع کارکنان پلیس گذرنامه مستقر در پایانه مرزی مهران گفت: امروز اسلام ناب محمدی(ص) به واسطه اربعین حسینی همه قلبها را تسخیر و دنیا را تحت شعاع خود قرار داده است.

وی اربعین حسینی را نماد وحدت مسلمانان عنوان کرد و یادآور شد: مکر و توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی به واسطه قدرت الهی و به دست با کفایت حضرت مهدی(عج) و نایب بر حقش امام خامنه ای(مدظله) نقش بر آب شده و این مکر به خودشان برمی‌گردد.

وی در ادامه نیروی انتظامی را در خط مقدم خدمت به زائران حسینی عنوان و خاطرنشان کرد: شما کارکنان پلیس، افتخار خادمی به زائران امام حسین(ع) را کسب کرده اید .

سردار نوریان خطاب به کارکنان پلیس گذرنامه گفت: تلاش و مجاهدت شما، خستگی و بی‌خوابی ها و دوری از خانواده و زحماتی که می کشید در نزد خداوند متعال بی اجر و ثواب نمی ماند بلکه بدانید در ثواب قدمهای زوار سالار شهیدان شریک خواهید بود.

وی توجه ویژه به سالمندان، افراد ناتوان و کسانی که به نوعی نیازمند کمک هستند از جمله وظایف خدمتگزاران نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت : قدر خودتان را در این خدمت به زوار بدانید و سعی کنید در حین انجام وظیفه و خدمتگذاری با وضو و طهارت باشید و با زائران عزیز با محبت و احترام خاص رفتار کنید.

معاون اجتماعی ناجا در پایان گفت: از شما خادمان نیروی انتظامی که هم نقش صیانت از مرز و هم امنیت زائران اربعین حسینی را بر عهده دارید و با تمام وجود در خدمت آنها هستید قدردانی می کنم و مطمئن هستم که این تلاشهایتان ذخیره ای برای همه دوران زندگیتان خواهد بود.

انتهای پیام/ب

صحبت های معاون اجتماعی ناجا در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.