سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام شیرازی در جمع خبرنگاران؛

صبر و مقاومت از ویژگی‌های بارز مادر شهیدان مغنیه بود

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: مادر شهیدان مغنیه تا پایان عمر برای عزت هر چه بیشتر دین اسلام و جبهه مقاومت تلاش‌های بسیاری کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در حاشیه مراسم ترحیم مادر شهیدان مغنیه و در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگی‌های «مادر حزب الله» اظهار کرد: این بانوی گرامی و مادر چهار شهید دارای ویژگی خاصی بود که توانست کسی را همچون عماد مغنیه تربیت کند که او در جبهه‌های مقاومت فلسطین و لبنان حماسه‌ها بیافریند و از طرفی این بانو سه فرزند و یک نوه خود را هم تقدیم راه اسلام کرده است.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه ساده زیستی این بانو زبانزد بود، تصریح کرد: شوخی نیست که انسان چهار عزیزش را در راه خدا بدهد و جان خود و همسرش هم در لبنان با تهدیداتی که وجود داشت در معرض خطر بیندازند و با وجود همه این سختی‌ها و مشکلاتی که وجود داشت صبر و تحمل کند و یک لحظه هم از پیمانی که با خدا بسته است عقب نشینی نداشته باشد.

حجت الاسلام شیرازی خاطرنشان کرد: این بانوی گرانقدر تا پایان عمر برای عزت هر چه بیشتر دین اسلام و جبهه مقاومت تلاش‌های بسیاری کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.