سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان

به ریاست استاندار آذربایجان غربی، چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان صبح امروز به ریاست استاندار آذربایجان غربی و با حضور اعضای این شورا در محل استانداری برگزار شد.
 
شهریاری در این جلسه با اشاره به وضعیت شاخص‌های توسعه و تبعیت از قانون در توزیع اعتبارات را برای رونق استان گفت: بازنگری در چگونگی توزیع اعتبارات توازن استانی و تحرک بخشی مناسب با عدالت توزیع اعتبارات برای رونق این استان بسیار ضروریست که تصویب و توزیع این اعتبارات در جلسه آتی شورا که هفته آینده تشکیل خواهد شد، انجام می‌گیرد.
 
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه چهار هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال درآمد دولتی طی نیمه نخست امسال در استان وصول شده، گفت: این میزان ۷۷ درصد پیش بینی‌های درآمدی استان طی ۶ ماهه اول است.
 
ناصر حضرتی افزود: از کل درآمد‌های استانی سه هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال مربوط به درآمد‌های مالیاتی بوده که وصولی ۸۲ درصدی نسبت به پیش بینی‌ها داشته است.
 
وی اضافه کرد: تاکنون ۴۵ درصد اعتبارات عمرانی استان نیز تخصیص داده شده است و امیدواریم روز به روز شاهد رشد این رقم باشیم.
 
در پایان اعضای جلسه در مورد تخصیص اعتبارات برای طرح‌های حمل و نقل درون شهری و برون شهری. ریلی و جاده ای آب و کشاورزی. توسعه زیرساخت‌های آموزشی، علمی و درمانی و همچنین توزیع فصلی اعتبارات بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور و اعتبارات بخش توازن ملی و توازن استانی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
انتهای پیام/م
 

جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.