سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سند الگوی پیشرفت، راهکار توسعه کشور است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: سند الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت، راهکار توسعه همه جانبه کشور است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه ۲۷ مهر ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با اشاره به ابلاغ سند الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت از سوی مقام معظم رهبری افزود: این سند جامع، نگاه و راهبردی ۵۰ ساله برای توسعه و پیشرفت کشور بر اساس تمدن نوین اسلامی است.

وی تأکید کرد: ابلاغ این سند، مشت محکمی در دهان دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی بود و خواب آنان را آشفته کرد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: این سند باید الگویی برای برنامه ریزی مسئولان باشد و برنامه‌های کشور بر محور آن تنظیم شود.

نکونام اظهار داشت: سند ۵۰ ساله الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت با بهره گیری از نظرات نخبگان و کارشناسان کشور تهیه و تدوین شده است و می‌تواند راهگشای مسائل و مشکلات کشور در بخش‌های مختلف باشد.

وی افزود: مقدمات اجرای این سند باید تا سال ۱۴۰۰ به صورت کامل فراهم گردد.

خطیب جمعه شهرکرد در ادامه گفت: پیاده روی اربعین حسینی (ع)، یک تجمع جهانی و یک حقیقت و پدیده مهم است که با شور و شوق عاشقان حضرت سیدالشهداء (ع) خلق می‌شود.

نکونام، وحدت بین مردم دو کشور ایران و عراق را باعث ناامیدی دشمن بیان و اضافه کرد: باید قدردان محبت عراقی‌ها در میزبانی و پذیرایی از زائران حسینی (ع) بود.

انتهای پیام/ش

پیاده روی اربعین یک تجمع جهانی است

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.