سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم نهضت عاشورا در وظایف ما

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت:لازمه شیعه بودن علم نیست و شیعه کسی است که از جان و مال خود در راه دین بگذرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی نسب مشاور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: آن چیزی که استان کرمان را ممتاز کرده شهدای عزیزی است که جانشان را تقدیم دین کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی نسب افزود: افرادی که با ائمه در ارتباط بوده اند سه گروه شامل شاگردان، اصحاب و محبان دوستدار خاندان پیامبر و شیعیان و مطیعان هستندکه گروه سوم که اندک هم بودند در شب عاشورا امام حسین را همراهی کردند.

مشاور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: لازمه شیعه بودن علم نیست و شیعه کسی است که از جان و حال خود در راه دین بگذرد.

وی افزود: کسی که در راه امام زمان از جان ومالش می گذرد، می تواند یار امام زمان باشد و زمانی کشور به بحران می رسد که خیانت در مسیر کار باشد و هنگامی که کشور گرفتار خائن باشد، همه دچار بدبینی می شوند .

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی نسب مشاور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی دلیل اصلی صلح کردن امام حسن و دور بودن 25 ساله حضرت علی از خلافت را وجود خائن ها در یارانشان بیان کرد وافزود: باید با بصیرت خادمین و خائنین را شناخت.

حجت الاسلام ایمانی تبار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان نیز گفت: امروز به برکت خون ابی عبدالله و یاران مظلوم آن حضرت، این نهضت عظیم می رود که جهان را متحول و دگرگون کند.

وی با بیان حدیثی از امام حسین(ع) که از مهمترین ویژگیهای یاران امام حسین (ع) با وفا بودن و پر خیر و برکت بودن بوده است، افزود: امروز که ما مدعی عاشورایی بودن و اربعین هستیم باید یاران امام حسین را به خوبی بشناسیم .

وی بیان کرد: از جمله خصوصیات یاران امام حسین(ع) عشق بیش از حد به امام حسین(ع) ، عشق به اهداف امام حسین(ع) و ایمان راسخ به آینده، شدت دشمنی با دشمنان ابی عبدالله(ع) ، عدم دلبستگی به دنیا و گذشت از دنیا است.

حجت الاسلام ایمانی تبار در ادامه افزود: رسیدن به فلاح و رستگاری نیاز به مراحلی دارد که شامل ظفر بر نفس و دنیا است که مبارزه با نفس از جمله جهاد اکبر محسوب می شود و در تمام دوران راه شهیدان و عاشورائیان بوده است.

وی بیان داشت : مرحله دوم نجات از سستی هاست و انسان باید پناه ببرد به خدا از تنبلی ها که سبب غفلت از نماز و بسیاری از صفات نیک انسان می گردد.

حجت الاسلام ایمانی تبار بیان داشت: مرحله سوم بقا می باشد و بقای همجواری با خدا با عبور از دو مرحله قبل ممکن می شود.


همایش وظایف ما درتداوم نهضت عاشورا با حضور حجه الاسلام والمسلمین طباطبایی نسب مشاور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی امروزدر سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان،مدیران وکارشناسان این سازمان برگزار شد.

 

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.