سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاتل پس از قتل همسر و دخترش، به زندگی خود پایان داد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: پدر خانواده پس از قتل همسر و دختر ۹ ساله با شلیک اسلحه سوزنی، به زندگی خود نیز پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس بیان کرد: با اعلام گزارشی مبنی بر وقوع قتل در محله سر میدان شهرستان فیروزآباد، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران شهرستان فیروزآباد با ورود به منزل با اجساد غرق در خون یک مرد، یک زن و یک دختر ۹ ساله مواجه شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بلافاصله پس از هماهنگی قضائی اجساد به پزشک قانونی انتقال داده شدند، افزود: در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس مشخص شد، پدر خانواده به علت اعتیاد و فقر مالی با شلیک اسلحه سوزنی پس از به قتل رساندن همسر و دختر ۹ ساله اش، به زندگی خود نیز پایان داده است.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه در کنار اجساد یک قبضه اسلحه نیز کشف شد، اظهار کرد: بسیاری از خانواده‌هایی که قتل در آن‌ها رخ داده است گرفتار اختلافات خانوادگی، مسائل و معضلات اجتماعی همچون اعتیاد بوده اند که می‌طلبد برای پیشگیری از این امور با مراجعه به مراکز مشاوره و کارشناسان مذهبی، مشکلات خود را حل و فصل تا شاهد حوادث تلخ این چنینی نباشیم.

انتهای پیام/ن

قتل در شهرستان فیروزآباد

برچسب ها: قتل ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
جواد
۱۴:۴۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
باید ببینیم ریشه مشکل از کجاست؟