سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشگامی قوه قضائیه در ارائه خدمات الکترونیک قضایی

حجه الاسلام والمسلمین مظفری بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی در جهت ارائه خدمات به مردم و پیشگامی قوه قضائیه در ارائه خدمات الکترونیک تأکید کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: یکی از مهمترین خدمات ارائه شده توسط قوه قضائیه در سال‌های اخیر تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی است و یکی از دغدغه‌های دستگاه قضایی تسریع در روند رسیدگی به امور مراجعان است که در این زمینه با محوریت معاونت آمار و فناوری اطلاعات گام‌های مؤثر و خوبی برداشته شده است.

وی افزود: وجود تعامل مطلوب حول محور قانون، مقررات و نظامات موجود بین دستگاه قضایی و دفاتر خدمات الکترویک ضروری و در بسیاری از امور راهگشاست.

حجه الاسلام والمسلمین مظفری استاندارد سازی عناوین حقوقی و عناوین مجرمانه را از ضروریات موجود دانست و افزود: این امر در زمینه کنترل ورودی‌ها و ساماندهی ارجاعات بسیار مؤثر خواهد بود و منجر به ایجاد یک وحدت رویه مناسب در کشور خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات دادگستری خراسان رضوی در زمینه اجرای سیاست‌های قوه قضائیه گفت: با کار جهادی و تلاش مضاعف در سال‌های اخیر به ویژه در زمینه توسعه خدمات الکترونیک قضایی کار‌های خوبی به انجام رسیده و دادگستری خراسان رضوی از استان‌های پیشگام بوده است.

رییس کل دادگستری استان خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی برای خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان شد و افزود: به عنوان نمونه عمل به قانون ثبت از جمله در زمینه لزوم تنظیم تمامی معاملات و مراودات از طریق اسناد رسمی می‌تواند مشکل گشا بوده و موجب تضمین حقوق شهروندی و کاهش وقوع تخلفات و جرایم شود.
 
 

انتهای پیام//ف. ن.

استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی برای خدمت رسانی به شهروندان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.