سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرایی روزانه بیش از ۱۱ هزار نفر توسط موکب عاشقان امام رضا (ع)

مردم شهرستان نیشابور در موکب عاشقان امام رضا (ع) روزانه بالغ بر ۱۱ هزار نفر را در نجف اشرف پذیرایی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمدتقی معصومی‌نیا مسئول موکب عاشقان امام رضا (ع) شهرستان نیشابور گفت: این ایستگاه از محل نذورات و خیرات عاشقان اهل بیت (ع) روزانه در هر وعده صبحانه، ناهار و شام بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از زوار اربعین را پذیرایی می‌کند که در مجموع به حدود ۱۱ هزار نفر می‌رسد.

وی با بیان اینکه دو گروه ۸۵ نفره در قالب ۱۴ کمیته که هر کدام به مدت ۱۵ روز در این موکب مستقر هستند، افزود: گروه‌های آشپزخانه، پذیرایی، نانوایی، حراست، فرهنگی، آبدارخانه، تولیدی، پشتیبانی، تأسیسات، مالی و هماهنگی، بهداشت و درمان، آرایشگاه و واکس زنی ترکیب اعضای کمیته‌های موکب نیشابوریان در نجف را تشکیل می‌دهند.

معصومی نیا ادامه داد: منتظر هدایای مردمی به‌شکل وجوه نقدی، مواد غذایی و همچنین برخی ملزومات هستیم که می‌توانند به ستاد بازسازی عتبات عالیات نیشابورواقع در میدان امام خمینی (ره) جنب شهرداری تحویل دهند.

وی با اشاره به محل استقرار این موکب، گفت: موکب عاشقان امام رضا (ع) مستقر در نجف اشرف، جنب ستاد عتبات عالیات جمهوری اسلامی ایران واقع در مسجد امام رضا (ع) پذیرای زوار اربعین می‌باشد.

انتهای پیام // ف.ش
 

موکب مردم شهرستان نیشابور در نجف اشرف پذیرای زائران است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.