سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید وزیر بهداشت و درمان از چندین طرح پزشکی و خدماتی در اصفهان

قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان صبح امروز از مرکز پزشکی تخصصی حضرت ابالفضل اصفهان بازدید کرد و در جریان روند خدماتی این مرکز قرار گرفت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت صبح امروز در حاشیه  بازدید  از مرکز پزشکی تخصصی حضرت ابالفضل در جمع خبرنگاران  گفت : این مرکز پزشکی تخصصی کم نظیر است و خدمات خوبی به بیماران دیالیزی ارائه می کند، مشکل این مرکز با بیمه ها حل شدنی است و به زودی افراد بیشتری از خدمات این مرکز استفاده می کنند.

وی ادامه داد: با بیمه ها با برگزاری جلسات هماهنگی ایجاد خواهد شد ، خیریه حضرت ابالفضل باید توسط دانشگاه علوم پزشکی حمایت شود و برون سپاری بخش دیالیز و ارتقا کیفیت خدمات در این سطح عالی آرزوی وزارت بود.

بازدید وزیر از طرح توسعه مرکز آموزشی و درمانی کودکان امام حسین اصفهان

وی همچنین در ادامه سفر خود به اصفهان سری هم به طرح های  توسعه  مرکز  آموزشی و درمانی کودکان امام حسین (ع)اصفهان زد .

بیمارستان امام حسن (ع) اصفهان   در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع و 25 هزار و پانصد متر مربع زیربنا در هشت طبقه و برآورد هزینه 600 میلیارد ریالی خیران در حال اجراست و پیش بینی می شود سال آینده به بهره برداری برسد.

طرح توسعه این مرکز شامل اتاق عمل،بستری،آی سی یو،بخشهای تخصصی قلب و تجهیزات کامل تصویر برداری خواهد بود که بصورت تخصصی و منطقه ای به کودکان ارائه خدمات خواهد کرد.

 

انتهای پیام / س

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان های اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.