سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح ویژه امنیتی در کربلا تصویب شد/ ممنوعیت پرواز پهپاد و کوادکوپتر در ایام اربعین

شورای استانداری کربلای معلی از تصویب طرح ویژه امنیتی زیارت اربعین امام حسین (ع) خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه فرات نیوز، شورای استانداری کربلای معلی یک طرح ویژه امنیتی را برای زیارت اربعین امام حسین (علیه السلام) با حضور فرمانده پلیس کربلا و فرمانده عملیات فرات میانی به تصویب رساند.

در بیانیه‌ای که از سوی شورای استانداری کربلا صادر شده، آمده است: این طرح از سوی سران عالی امنیتی در این شورا و از طریق نشست های متعددی که برای فراهم نمودن بالاترین درجه حمایت از زائران برگزار شد، تهیه شده است.

در این بیانیه همچنین آمده است: پس از بررسی و نظرخواهی از فرمانده عملیات فرات میانی و فرمانده پلیس استان، شورای استانداری طرح امنیتی ویژه زیارت میلیونی اربعین را به تصویب رساند.

طبق اعلام این بیانیه، این طرح امنیتی سلامت زائران را تضمین خواهد کرد و تمامی حفره های امنیتی و اشتباه هایی که شاید در سال‌های گذشته رخ داده را برطرف می‌کند.

از سوی دیگر، شورای استانداری کربلای معلی از ممنوعیت پرواز پهپادها و کوادکوپترها در این استان در مراسم زیارت اربعین خبر داد.

نصیف جاسم الخطابی، رئیس شورای استانداری کربلا در بیانیه‌ای اعلام کرد: این شورا طرحی را به منظور ممنوعیت پرواز پهپادها در کربلای معلی به جز در مواردی که با اجازه فرمانده عملیات فرات میانی باشد، به تصویب رسانده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، خاورمیانه ، اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.