سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خریداران سایت دیوار سارق از آب در آمدند

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری 2 سارق که تحت عنوان مشتری سایت دیوار 5 دستگاه موتورسیکلت را سرقت کرده بودند خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "سعيد سليميان" رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پي شکايت تعدادي از همشهريان مبني بر سرقت موتور سيکلت آنها توسط 2 سارق ، رسيدگي به موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: با انجام تحقيقات مشخص شد این سارقان با مراجعه به برنامه اينترنتي سایت دیوار ، افرادي که قصد فروش موتورسيکلت خود را دارند شناسايي ، با آنها تماس می گیرند و بعد جلب اعتماد مالباخته نسبت به خريد موتورسيکلت در محل مناسب با وي قرار گذاشته و به بهانه بازديد موتور سيکلت مالباخته آن را به سرقت مي بردند.

سرهنگ سليميان گفت: کارآگاهان پليس آگاهي با انجام اقدامات ويژه موفق به شناسايي هر 2 سارق شدند و با هماهنگي قضائي آنها را در مخفيگاهشان دستگير کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت : افراد دستگیر شده در بازجوئی های پلیس به سرقت 5 دستگاه موتورسیکلت اعتراف کردند.

رئيس پليس آگاهي در پايان به همشهريان توصيه کرد:اگر قصد فروش موتور سيکلت يا هر وسيله ديگري را از طريق اين سايت ها داريد بايد محل ملاقات را خودتان تعيين کنيد، در محل ملاقات به تنهايي حاضر نشويد و از تحويل مدارک موتور سيکلت به آنها خودداري کنید.

 

انتهای پیام/م

دستگیری 2 سارق که تحت عنوان مشتری سایت دیوار

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.