سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه و استاندار در سیستان وبلوچستان جنایت تروریستی درهنگ مرزی میرجاوه را محکوم کردند

نماینده، ولی فقیه در سیستان وبلوچستان واستاندار جنایت تروریستی گروهک تکفیری درهنگ مرزی میرجاوه را محکوم کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ آیت الله سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه ‏زهدان و ‏استاندار سیستان و بلوچستان در محکومیت اقدام مذبوحانه گروهک تکفیری جیش الظلم در به گروگان گرفتن تعدادی از نیرو‌های جان برکف بسیجی و هنگ مرزی میرجاوه بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:

اینجانبان اقدام مذبوحانه گروهک تکفیری جیش الظلم در به گروگان گرفتن تعدادی از نیرو‌های جان برکف بسیجی و هنگ مرزی میرجاوه را که به سفارش سرکردگان و ایادی استکبار انجام شده است را محکوم می‌نماییم.

متاسفانه برخی مزدوران وابسته به استکبار جهانی با هدف ضربه زدن به اتحاد و همبستگی مردمان شریف خطه شهید پرور سیستان و بلوچستان و نیز ناامن جلوه دادن مرز‌های ایران اسلامی، اقدام به گروگانگیری تعدادی از فرزندان جان بر کف و غیور این مرز و بوم نموده اند، غافل از این که با این اقدام غیر انسانی نمود دیگری از پلیدی و زبونی ایادی استکبار و دشمنان ایران اسلامی را به نمایش گذاشته اند.

امید است با همت تمام نیرو‌های امنیتی و دفاعی و نیز همکاری بسیجیان بومی که همواره بازوی توانمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند، اقدامات لازم در راستای آزاد سازی گروگان‌های عزیز انجام پذیرد و بار دیگر شاهد زبونی دشمنان میهن اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.