سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ۱۰ هزار و ۵۰۰ ویزا برای زائران استان کرمانشاه در ایام اربعین

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه، از صدور ۱۰ هزار و ۵۰۰ ویزا برای زائران استان که قصد شرکت در مراسم اربعین امسال را دارند، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حامد دارابی مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت : از چهارم مهر ماه که کار ثبت نام زائران برای شرکت در مراسم اربعین آغاز شده تاکنون ۱۲ هزار نفر با مراجعه به سامانه سماح به آدرس https://samah.haj.ir/ اقدام به ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه کار صدور ویزا در ۴۸ دفتر ثابت و موقت انجام می‌شود، ادامه داد: ۱۸ دفتر از این تعداد ثابت و ۲۰ دفتر نیز به صورت موقت راه اندازی شده است.

دارابی همچنین مبلغ کل هزینه‌های ثبت نامی را ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۷۵۰ ریال عنوان و تاکید کرد: زائران این مبلغ را حتما از طریق درگاه الکترونیکی پرداخت کنند.

مدیرکل حج و زیارت کرمانشاه یادآور شد: طبق اعلام مسئولان ستاد اربعین و حج و زیارت کشور، کار ثبت نام زائران برای شرکت در مراسم اربعین امسال تا ۴۸ ساعت پیش از روز اربعین (صبح روز یکشنبه ۶ آبان) امکان پذیر خواهد بود.

وی همچنین با بیان اینکه مشکلی در روند صدور ویزا وجود ندارد، افزود: هم اکنون زائران پس از گذشت ۲۴ ساعت و در صورت مواجه شدن با روز تعطیل ۴۸ ساعت پس از ثبت نام در سامانه سماح می‌توانند ویزای خود را در دفاتر ۴۸ گانه سطح استان دریافت کنند.

دارابی همچنین مرز خروجی زائران استان کرمانشاه را مهران در استان ایلام عنوان و تصریح کرد: در صورت تمایل، هیچ منعی برای تردد آن‌ها از مرز‌های شلمچه و چزابه استان خوزستان وجود ندارد.

 

 

انتهای پیام/د

ثبت نام ۱۲ هزار نفر در سامانه سماح

 

برچسب ها: اربعین 97 ، محرم 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.