سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی موکب‌های مردم مه ولات در نجف و کربلا برای سومین سال متوالی

مردم مه ولات با دو موکب حضرت ابوالفضل العباس و امیر المومنین به مدت ۱۲ روز در نجف اشرف و کربلای معلای پذیرای بیش از ۴۴۰ هزار زائر اربعین حسینی خواهد بود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مردم خیر و نیکوکار مه ولات با دو موکب در نجف اشرف و کربلای معلی در ایام اربعین حسینی به مدت ۱۲ روز پذیرای زائرین اربعین حسینی خواهند بود که پیش بینی می‌شود در در این ایام بیش از ۴۴۰ هزار زائر اربعین حسینی از پذیرایب موکب‌های مه ولات بهره‌مند شود.


موکب حضرت ابوالفضل العباس مه ولات در کربلای معلی


حاج رضا فیض مسئول موکب حضرت ابوالفضل العباس مه ولات در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: موکب حضرت ابوالفضل العباس مه ولات برای سومین سال متولی جهت پذیرایی از زائرین اربعین حسینی در کربلای معلی مستقر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ نفر از مردم مه ولات در کربلای معلی پذیرای زائرین اربعین حسینی خواهند بود، افزود: این موکب به مدت ۱۲ روز به خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی می‌پردازند و پیش بینی می‌شود در سه وعده صبحانه، ناهار و شام روزانه از ۲۰ هزار زائر افتخار پذیرایی را داشته باشیم.

مدیر موکب حضرت ابوالفضل العباس در پایان ضمن قدردانی از خیرین محترم و مسئولین افزود: موکب حضرت ابوالفضل العباس از تاریخ ۳۰ مهرماه پذیرای زائرین اربعین حسینی در کربلای معلی می‌باشد.


موکب حضرت امیرالمومنین عبدل آباد مه ولات در نجف اشرف


علی زحمتکش مدیر موکب حضرت امیرالمومنین عبدل آباد مه ولات در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: موکب حضرت امیر المومنین برای چهارمین سال در شهر نجف اشرف افتخار پذیرایی از زائرین اربعین حسینی را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ۵۰ نفر از مردم روستای عبدل آباد در موکب امیرالمومنین مشغول به خدمت رسانی خواهند بود، افزود: طبق پیش بینی‌های انجام شده به مدت ۱۲ روز افتخار خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی را خواهیم داشت که در طی ۳ وعده غذایی روزانه ۲۰ هزار نفر از پذیرایی موکب بهره‌مند خواهند شد.

مدیر موکب امیرالمونین عبدل آباد مه ولات ضمن قدردانی از خیرین شهرستان به ویژه مردم ولایت مدار روستای عبدل آباد گفت: در طول خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی بیش از ۲۲۰ هزار نفر از پذیرایی و سایر خدمات موکب بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام// م. م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.