سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شهرک‌های صنعتی فارس؛

رشد دو برابری انعقاد قرارداد با سرمایه گذاران

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از انعقاد ۱۴۳ قرارداد جدید سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهران خاکساری معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: ۱۴۳ قرارداد جدید سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فارس بسته شده است که در مقايسه با مدت مشابه پارسال از رشد دو برابري برخوردار است.

خاکساری اظهار کرد: در نیمه نخست امسال بیش از ۲۵ هکتار زمین، در قالب این قرارداد‌ها به سرمایه گذاران واگذار شده است.

وی افزود: شهرک‌های صنعتی بزرگ شیراز، اوز فیروزآباد، لار، ده فاضل نی ریز، سپیدان ۳، سنگ نی ریز و اقلید ۱ به ترتیب بیشترین آمار قرارداد‌های منعقد شده را در مدت یاد شده به خود اختصاص داده اند.

وی ادامه داد: صنایع غذایی، سلولزی، کانی غیر فلزی و شیمیایی به ترتیب بیشترین متقاضی ایجاد واحد‌های جدید صنعتی را به خود اختصاص داده اند.

خاکساری با بیان اینکه این شرکت در بخش زیرساختی با ایجاد ۶۱ شهرک و ناحیه صنعتی در سراسر استان، نقش مهمی دربسترسازی به منظور استقرار واحد‌های تولیدی و صنعتی ایفا کرده است، گفت: در حال حاضر از بیش از هفت هزار و ۲۷۰ هکتار اراضی در اختیار این شهرک پنج هزار و ۳۰۰ هکتار آن عملیاتی و سه هزار و ۵۰۰ هکتار نیز زمین صنعتی و با فراهم بودن زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی در همه شهرستان‌های استان فارس، امکان سرمایه گذاری در بخش صنعت فراهم شده است.

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: این واحد‌ها با سرمایه گذاری افزون بر هزار میلیارد ریال ساخته و با بهره برداری از آن‌ها برای ۸۵۰ نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.
انتهای پیام/ر

رشد دو برابری انعقاد قرارداد با سرمایه گذاران در شهرک صنعتی فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.