سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

4هزار خانوار جدید زیر پوشش کمیته امداد رفتند

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: اخیرا بیش از چهار هزار خانوار جدید در استان تحت حمایت کمیته امداد درآمده‌اند.

 به گزارش      گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در در دیدار با احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته امداد استان کرمانشاه حدود ۶۰هزار مستمری بگیر تحت پوشش دارد و ۲۱هزار نفر دیگر نیز از خدمات موردی این نهاد بهره مند می شوند.
 
وی بابیان اینکه۸۲ هزار خانوار در سطح استان از خدمات کمیته امداد استفاده می کنند افزود: ۲۲ هزار خانوار از این تعداد در حوزه شهرستان کرمانشاه سکونت دارند.
 
خدرویسی با بیان اینکه هفت هزار خانوار پس از وقوع زلزله ۷,۳ریشتری کرمانشاه تحت حمایت کمیته امداد استان درآمدند، گفت:  اخیرا نیز چهار هزار خانوار دیگر به این جمعیت اضافه شدند.
 
وی با اشاره به خدمات ارائه شده به زلزله زدگان افزود: کمیته امداد با احتساب تجهیزات منزل نظیر فرش و موکت به خانوارهای زلزله زده روستایی ۱۲ میلیون تومان کمک بلاعوض و به خانوارهای شهری ۱۵ میلیون تومان اعطا کرده است.
 
خدرویسی از افتتاح دو هزار واحد مسکونی در آبان ماه خبر داد و گفت: این نهاد با رعایت الگوی ساخت منازل مسکونی برای خانوارهای یک تا سه نفره در قالب بنای ۶۵ متر، کار ساخت و ساز مناطق زلزله زده را تسریع بخشید.
 
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه  در ادامه گفت: مناطق کوزران و سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه با بیش از ۵۰۰روستا محرویمت بالایی دارند، برهمین مبنا درصدد افزایش سهمیه پذیرش مددجو در  این مناطق هستیم.



کمیته امداد یک نهاد انقلابی است

 
 
احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: کمیته امداد یک نهاد انقلابی است که به دستور امام راحل(ره) تاسیس شده است.
 
صفری با بیان اینکه کارکنان این نهاد با مردم نیازمند سر و کار دارند گفت: اینکه مردم  گرفتار را قانع کنیم که برای خدمت رسانی به آنها مجبور به تبعیت از قوانین هستیم، کاری سخت است.
 
وی با برشمردن خدمات کمیته امداد در مناطق زلزله زده افزود: اگرچه برخی از مدیران با مردم فاصله دارند، اما مسئولان کمیته امداد در این باره موفق عمل کرده اند.
 
صفری با اشاره به اینکه استان ما دارای ظرفیت های خوبی است گفت: کسب رتبه نخست کرمانشاه در مقوله بیکاری ضرورت کار۲۴ساعته را دوچندان می کند..

انتهای  پیام/ز

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.