سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعداد ۴۷۰ هزار نفرتحت پوشش بیمه سلامت در استان

تعداد ۴۷۵ هزار نفر دراستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

اربابی مدیر کل بیمه سلامت خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  گفت : سازمان بیمه سلامت در سال 74 با 6 میلیون نفر بیمه شده در یک صندوق کار خود را شروع کرد.

وی افزود : در حال حاضر با 5 صندوق و تعداد بیش از 40 میلیون جمعیت جزو بزرگترین سازمان هایی است که خدمات درمانی را  به بیمه شدگان ارائه می دهد.

مدیر کل بیمه سلامت با اشاره به اینکه تعداد 475 هزار نفر در استان و 117 هزار نفر در بیرجند تحت پوشش بیمه سلامت هستند بیان کرد:امسال تصمیم گرفته شده است از 27 مهر لغایت 3 آبان هفته ای را برای این سازمان نامگذاری کنند.

مدیر کل بیمه سلامت با بیان اینکه تلاش براین است که در طول هفته اطلاع رسانی برای مردم در خصوص خدمات بیمه ، حقوق بیمه شدگان و حوزه های درمان مردم داشته باشیم اظهار کرد: در روز اول هفته سلامت بیمه ، کارکنان بیمه از مزار شهدا دیدار و تجدید میثاق خواهند کرد.

مدیر کل بیمه سلامت ادامه داد: در طول هفته به خدمت نماینده ولی فقیه و استاندار برای ارائه گزارش و دریافت نظراتشان جهت ارتقا کار سازمان خواهیم رسید.

اربابی اظهار کرد: در جهت اطلاع رسانی به مردم در طول هفته به صورت مسابقات ، سخنرانی در مدارس و حاشیه برگزاری نماز جمعه و گرفتن مراسمی به عنوان بزرگداشت این هفته در آن از بیمه شده برتر استان ، دفتر پیشخوانی که خدماتی را به مردم ارائه می دهد.
انتهای پیام/ ط ا

خدمت رسانی به بیمه شدگان در خراسان جنوبی

برچسب ها: بیمه سلامت ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.