سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان اوقاف:

ظرفیت امور قرآنی در استان ها به سمت برگزاری رویدادهای ملی پیش رود

رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور گفت: ظرفیت امور و فعالیت های قرآنی در استان ها باید به سمت برگزاری رویدادها و مسابقات ملی پیش رود تا بتوان به درستی تعالیم قرآن را ترویج و اشاعه داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی گفت: در مورد برگزاری مسابقات قرآنی کشور به صورت بین المللی هنوز تصمیم گرفته نشده، ولی این مسابقات باید در مرکز کشور برگزار شود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: امیدواریم استان های کشور در زمینه آماده سازی فضای فعالیت های قرآنی به حدی برسند که خود بتوانند مسابقاتی فراتر از مسابقات کشوری را نیز برگزار کنند.

وی افزود: قرآن کلام حق است که از جانب خداوند یکتا بر پیامبر اکرم(ص) نازل شده و انوار قرآن انسان ها را از اعماق تاریکی به روشنایی هدایت می کند. هر جا نور و برکت قرآن باشد و تلاوت قرآن انجام شود، قطع به یقین هدایت کننده، اثربخش و آموزنده خواهد بود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اضافه کرد: چون خود قرآن نور و خیر و برکت است، در اخلاق و رفتار و اعمال یادگیرندگان این کتاب آسمانی اثرگذار است. در حقیقت هر کس که در محضر قرآن قرار بگیرد، خواسته یا ناخواسته از نور خیر و برکت آن بهره مند می شود

محمدی تصریح کرد: باید به دستورات و فرامین قرآنی عمل کرده و حرکت اول را از خود شروع کنیم. اگر به دستورات قرآن و فرامین کتاب وحی عمل کنیم به خصوص در بعد مدیریتی، ارتباط با مردم و خدمت به مردم، قطعا اثر بیشتر و برکت بیشتری برای جامعه خواهد داشت.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در مورد میزبانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از سوی اراک گفت: مدیرانی که این دوره مسابقات را در استان های مختلف برگزار کرده اند، به میزبانی اراک برای برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نمره خوبی داده اند و همه ما باید سعی کنیم که خدمت گزار با اخلاص قرآن باشیم.

انتهای پیام/ب

صحبت های رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در کشور

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.