سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت خروج افراد از مرز در پیاده روی اربعین بدون ویزا

مدیرحج و زیارت خراسان شمالی گفت: خروج افراد از مرز در پیاده روی اربعین بدون داشتن ویزا ممنوع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، محمد باقر قاصری مدیرحج و زیارت خراسان شمالی با بیان اینکه افرادی که برای سفر اربعین ویزا نداشته باشند از هیچ کدام از مرز‌های چهارگانه اجازه خروج ندارند گفت: از تمامی زائران تقاضا داریم که به هیچ وجه بدون داشتن ویزا و گذرنامه در مرز حضور پیدا نکنند.
وی افزود: آخرین آمار ثبت نام زائران از استان پنج هزار و ۴۳۰ نفر است که دوهزار و ۲۷۳ نفر نیز ویزا دریافت کرده اند.
قاصری گفت: اگر کسی به هر شکلی بدون ویزا وارد کشور عراق شود و دستگیر شود طبق قانون عراق باید سه سال حبس را در عراق بگذراند.

مدیر حج و زیارت استان افزود: پارسال هشت هزار و ۵۰۰ زائر برای شرکت در اربعین ثبت نام کردند که پیش بینی می‌شود امسال نیز به همین تعداد برسد.
قاصری با اشاره به استقرار دو موکب قمر بنی هاشم و خراسانی در کربلای معلا گفت: این موکب‌ها در مجموع ۶ هزارو ۷۰۰ زائر را در این ایام خدمات رسانی می‌کنند.
به گفته‌ی قاصری هزینه دریافتی بابت ثبت نام هر زائر سه میلیون و ۷۲۰ هزار ریال و سایر هزینه‌های حمل و نقل داخل و خارج از کشوربرعهده خود زائر است.
گفتنی است: سازمان حج و زیارت از روز ۲۰ مهر تمامی اعزامی‌های عادی به عتبات را لغو کرده و این امکان را در اختیار زائران اربعین قرار داده است.
انتهای پیام/ط


ثبت نام بیش از ۵ هزار زائر برای اربعین حسینی

برچسب ها: محرم 97 ، زائران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.