سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احزاب با نقد دلسوزانه می‌توانند به دولت کمک کنند

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری بر نقش و تاثیرگذاری احزاب با نقد دلسوزانه در کمک به دولت تاکید کرد.

کمال سجادی، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نقش و تاثیرگذاری احزاب در فعالیت‌های سیاسی کشور گفت: باید به این نکته توجه کنیم که احزاب دشمن دولت نبوده و  پیشنهاد دهنده هستند و با نقد دلسوزانه می توانند به دولت کمک کنند.

وی ادامه داد: گفت‌وگو بین احزاب و دولت بسیار مفید خواهد بود چرا که سوءتفاهمات را برطرف کرده و برای حل مشکلات پیشنهاد هایی مطرح شود که مسائل مدیریتی و اقتصادی کشور را حل کند و مشکلاتی که از این ناحیه برای کشور پیش آمده را حل کند.

سجادی در ادامه با بیان اینکه تمام مشکلات ناشی از تحریم نیست، اظهار کرد: برخی از مشکلات کشور ناشی از تحریم هاست؛ اما اکثر  مشکلات به نوع مدیریت‌ها برگشته که مسئولان باید کارآمدی خود را نشان داده و ضعف های خود را برطرف کنند و نیازهای اساسی مردم از قبیل اشتغال و تورم مورد توجه قرار بگیرد.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با انتقاد از عدم برگزاری مستمر جلسات احزاب با رئیس جمهور گفت: اگر جلسات احزاب با رئیس‌جمهور و سطوح مدیریتی برگزار شود؛ مشکلات و راه حل‌ها بررسی شده و آنان کمک حال دولت خواهند بود اما عدم برگزاری این جلسات باعث ایجاد سوءتفاهمات و اختلاف شده و جو نامناسبی به لحاظ بی اعتمادی طرفین ایجاد می‌شود.

سجادی با اشاره به جلسه اصلاح طلبان با روحانی خاطرنشان کرد: زمانی که با جریان اصلاحات دیدار برگزار شد، باید دیداری با جریان اصولگرا هم برگزار می‌شد تا هر دو جناح سنتی کشور با رئیس جمهور دیدار و نظرات و راهکارهای خود را بیان کنند، اما اتفاق صورت نگرفت و این بی عدالتی بود و برگزاری این جلسات می‌تواند به روند بهبود کشور کمک کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.