سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش/

آغاز فراخوان عرضه نفت در بورس انرژی / فراخوان به معنی شروع عرضه نیست

یک مقام مسئول در بورس انرژی گفت: در حال حاضر فراخوان عرضه نفت در بورس اعلام شده و این موضوع به معنی آغاز عرضه نیست.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،ساعات گذشته خبری از علی کاردر مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران مبنی بر عرضه نفت در بورس انرژی در برخی رسانه منتشر شد که گفت: پیرو جلسات و مذاکرات متعددی که با بورس داشتیم، شب گذشته دستور آغاز عرضه نفت در بورس را صادر کردیم و از امروز نفت در بورس عرضه می‌شود.
 
وی افزود: حجم عرضه نفت در بورس یک میلیون بشکه در روز است که به صورت بخش‌های ۳۵ هزار بشکه‌ای این عرضه صورت می‌گیرد و خریداران نفت می‌توانند با مراجعه به بورس در این خرید و فروش شرکت داشته باشند.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران ابراز کرد: عرضه نفت در بورس که از امروز آغاز شده تا ۱۳ آبان ماه که همان ۴ نوامبر زمان اعلامی ترامپ است ادامه می‌یابد و ما در آن زمان نتایج عرضه نفت در بورس را جمع‌بندی کرده و مورد ارزیابی مجدد قرار می‌دهیم و تصمیمات جدید در این خصوص اتخاذ خواهد شد.
 

6 آبان آغاز عرضه نفت در بورس

اما بنا بر پیگیری‌های  خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مشخص شد بورس انرژی امروز نفتی برای عرضه در تالار شیشه ای نداشته است و این اتفاق در ۶ آبان ماه سال جاری محقق خواهد شد.

محمد صالحی فر، رئیس عملیات بازار فرآورده‌های هیدروکربوری بورس انرژی در گفت و گو با  خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،. نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و گفت: همواره قبل از عرضه کالا و یا محصولی در بورس، ابتدا فراخوانی را برای جذب سرمایه گذاری منتشر می‌کنیم.

وی افزود: منظور از عرضه نفت در بورس کالا توسط معاون وزیر، انتشار فراخوان اولیه در این بازار است. این کالا در بورس انرژی مورخ  ۶ آبان سال جاری طبق اطلاعیه های گذشته انجام می پذیرد.معتقدم  ادبیات بورسی در  خبر منتشر شده به درستی استفاده نشده است.
 
انتهای پیام/
 

ادبیات بورسی در خبر عرضه نفت در بورس رعایت نشده است

برچسب ها: بورس ، نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.