سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسریع اجرای طرح‌های آبرسانی وفاضلاب در مازندران با پرداخت به موقع آب بها

پرداخت به موقع آب بها، منجر به تسریع اجرای طرح‌های آبرسانی وفاضلاب در شهر‌ها و ارایه خدمات مناسب به شهروندان مازندرانی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهدی لطفی معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفاشهری مازندران با بیان اینکه تبصره‌ها و تکالیف قانونی براساس مصوبات مجلس و شورای اقتصاد تعیین می‌شود، افزود: دریافت این تعرفه‌ها از مشترکان قانونی است و سازمان‌های نظارتی بر نحوه اجرای آن نظارت دارند.

وی افزود: این تعرفه‌ها در اجرای عملیات اصلاح، توسعه و بازسازی شبکه‌های آب و طرح‌های فاضلاب هزینه می‌شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفاشهری مازندران با اشاره به اینکه تبصره۲ شامل ۱۰درصد حق انشعاب آب و آب بهاء در شهر‌هایی که طرح‌های فاضلاب در حال مطالعه واجراست گفت: تبصره ۳ نیز براساس قانون ایجاد تسهیلات برای توسعه طرح‌های فاضلاب و بازسازی شبکه‌های آب شهری با هدف افزایش مشارکت مالی مردم و سایر بخش‌ها و ایجاد تسهیلات برای اجرای طرح‌های آب و فاضلاب به اجرا درمی آید.

لطفی با اشاره به اینکه در راستای سهولت پرداخت قبض آب، شیوه‌های متعددی برای پرداخت قبض آب در نظر گرفته شد، گفت: در همین راستا سامانه پرداخت تلفنی ۱۵۲۲، اپلیکیشن موبایلی ساده پرداخت و خدمات ۲۲ گانه الکترونیکی مشترکان در پورتال شرکت طراحی و راه اندازی شد.

وی افزود: مشترکان می‌توانند کارکرد کنتور خود را با درج شماره کنتور شماره اشتراک ۸ رقمی به سامانه ۳۰۰۰۴۶۱۵ پیامک کنند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفاشهری مازندران افزود: پرداخت به موقع آب بها منجر به تسریع اجرای طرح‌های آبرسانی وفاضلاب در شهر‌ها و ارایه خدمات مناسب شهروندان می‌شود.

گفتنی است مشترکان می‌توانند اپلیکیشن موبایل ساده پرداخت را از طریق پورتال شرکت آب وفاضلاب شهری استان به آدرس www.abfa-mazandaran.ir و یا کافه بازار دریافت کنند.

انتهای پیام/ر

تبصره‌ها در قبض آب، به نام تکالیف قانون بودجه تغییر یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.