سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز تور جهانی والیبال ساحلی در منطقه آزاد انزلی

تور جهانی والیبال ساحلی از عصر امروز با حضور ۲۴ تیم از کشور‌های مختلف در منطقه آزاد انزلی آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محسن خاکزاد رئیس هیات والیبال گیلان گفت: تور جهانی والیبال ساحلی از عصر امروز با حضور ۲۴ تیم از ۱۱ کشور در مجموعه ورزشی سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی کشور‌های لهستان، روسیه، چک، نروژ، ایتالیا، سوئد، عمان، اسلوونی، قزاقستان، تایلند و ایران حضور دارند افزود: برخی کشور‌ها همچون تایلند، قزاقستان، عمان و چک با ۲ تیم در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

رئیس هیات والیبال گیلان گفت: همچنین از ایران ۸ تیم در این مسابقات حضور دارند و هدف اصلی از برپایی این رقابت‌ها اعتلای نام ایران و گیلان در سطوح بین‌المللی است.

محسن خاکزاد با اشاره به اینکه ۱۳ تیم در دور مقدماتی تورجهانی والیبال ساحلی کاسپین کاپ منطقه آزاد انزلی با هم رقابت می‌کنند افزود: ۴ تیم صعود کننده در این دور به همراه ۱۱ تیم که با قرعه استراحت مواجه شدند در دور نهایی به مصاف هم می‌روند.

رئیس هیات والیبال گیلان گفت: در دور اول تور جهانی والیبال تیم جوانان ایران - قزاقستان، ایران – روسیه، ایران- چک ، نروژ - اسلوونی و نوجوانان ایران - ایران با هم رقابت می‌کنند.

محسن خاکزاد با بیان اینکه تیم‌های قزاقستان، تایلند در دور مقدماتی استراحت دارند تصریح کرد: جایزه نقدی این رقابت‌ها به تیم‌های اول تا هشتم ۵ هزار دلار است و این رقابت‌ها از شبکه ورزش و استانی صدا و سیما به صورت زنده برای مخاطبان پخش می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

منطقه آزاد انزلی میزبان تور جهانی والیبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.