سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به زودی صورت می‌گیرد؛

افتتاح تصفیه خانه آب پلدشت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از افتتاح تصفیه خانه آب پلدشت در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ رسول اکبری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی در خصوص روند اجرای پروژه تصفیه خانه آب پلدشت، اظهار داشت: پروژه تصفیه خانه آب پلدشت از سال ۹۴ آغاز و هم اکنون از نظر ساختمانی دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی و از نظر تهیه و نصب تجهیزات ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه، تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای طرح مذکور ۳۵ میلیارد ریال بوده و اعتبار لازم جهت اتمام طرح ۱۰ میلیارد ریال است.


رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی یادآور شد: طرح تصفیه خانه آب پلدشت به ظرفیت ۳۰ لیتر در ثانیه برای جمعیت ۱۲ هزار نفری و در راستای ارتقای کیفیت آب شرب پلدشت اجرایی شده است.


مهندس اکبری در ادامه به جمعیت شهری پلدشت اشاره کرد و گفت: پلدشت دارای جمعیت ۱۱ هزار و ۸۰۰ نفری است که ۱۰۰ درصد این جمعیت در قالب ۵ هزار و ۷۹ انشعاب، زیر پوشش خدمات آبرسانی قرار دارند.


وی طول شبکه و خط انتقال آب پلدشت را بیش از ۶۰ کیلومتر عنوان کرد و اظهار داشت: کل ظرفیت تامین آب این شهر ۵۵ لیتر در ثانیه است.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی با بیان اینکه این تصفیه خانه به روش اسمز معکوس و با ظرفیت ۳۰ لیتر در ثانیه اجرایی شده است، گفت: اعتبارات سال ۹۷ به میزان ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال از طریق اعتبارات منطقه آزاد ماکو و ۴ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال از طریق منابع استانی هزینه شده است.


مهندس رسول اکبری با اشاره به اقدامات اجرایی این پروژه، افزود: با توجه روند اجرای پروژه، فاز نخست این طرح آذر ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.


وی در ادامه به طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب این شهر اشاره کرد و اذعان داشت: مشاور صدر آب نیرو طرح مطالعات مرحله اول و دوم ایجاد تاسیسات فاضلاب پلدشت را از محل اعتبارات ملی و داخلی آغاز کرده و در حال حاضر این طرح نیز از ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
انتهای پیام/ح


تصفیه خانه آب پلدشت به زودی به بهره برداری می‌رسد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.