سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه امروز شورای شهر تهران صورت گرفت؛

مخالفت مسجد جامعی با ساخت سرای دلگشا در میدان ارگ

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ساخت سرای دلگشا در میدان ارگ گفت: این بنا برای کاخ گلستان ایجاد خطر می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در نود و چهارمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود با  اشاره به عملکرد معاون سابق ارتباطات شهرداری تهران اظهار کرد: کریمی برای روز تهران کارهای جدیدی انجام داد که در سایر شهرداری‌ها انجام نشده بود.

وی با اشاره به نیم بها شدن سینماها و رایگان شدن موزه‌ها در روز تهران گفت: این کار که برای نخستین بار انجام شد، از اقدامات کریمی بود و جای تقدیر دارد.

مسجد جامعی در ادامه با اشاره به محل برگزاری مراسم روز تهران گفت: انتخاب مکان مراسم کاملا کارشناسانه انجام شده بود، زیرا تنها مکانی که در تهران 400 سال سابقه دارد و ثبت هم شده است، همین مکان بود.

عضو شورای شهر تهران در ادامه از حجت میرزایی معاون سابق برنامه ریزی افشانی که چند روز پیش از سمت خود برکنار شد، تشکر کرد و اقدامات او در حوزه برنامه سوم را قابل بررسی عنوان کرد.

وی در ادامه به وضعیت سرای دلگشا در مقابل میدان ارگ پرداخت و گفت: در دوره‌ای از سرای دلگشا شکایت کردیم، زیرا سرای دلگشا می‌توانست تنها بنای ثبت شده تهران را که سرای سیگارچی بود، در معرض خطر قرار دهد.

مسجد جامعی افزود: من و معاون سازمان میراث فرهنگی مدتی قبل به این مکان رفتیم و توانستیم از طریق شهرداری مانع فعالیت آن شویم.

وی افزود: یک روز پس از برگزاری مراسم روز تهران سید ابراهیم امینی عضو شورای شهر تهران نسبت به برگزاری مراسم روز تهران به کریمی معاون سابق ارتباطات شهرداری تذکری داد و گفت: آقای کریمی فکر می‌کند، هنوز مسئول روابط عمومی بانک مرکزی است که مراسم روز تهران را در وزارت اقتصاد برگزار کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.