سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده مرزبانی سيستان و بلوچستان:

كشف بیش از 200 كيلوگرم ترياك در درگيری مسلحانه مرزداران سراوان با سوداگران

فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان از اجراي عمليات موفقيت آميز مرزبانان عليه قاچاقچيان مسلح و كشف 214 كيلوگرم ترياك در مرزهاي حوزه شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان سردار سعيد كميلی فرمانده مرزبانی سيستان و بلوچستان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مرزداران هنگ مرزي سراوان با انجام اقدامات اطلاعاتي از قصد قاچاقچيان مواد مخدر براي انتقال محموله خود به داخل كشور آگاه و بلافاصله با آمادگي و تجهيزات كامل، مقابله با سوداگران مرگ را در دستور كار عملياتي خود قرار دادند.

وی افزود: قاچاقچيان قصد داشتند بوسيله يك دستگاه خودرو تويوتا مقاديري مواد مخدر را وارد كشور کنند كه با اقدام به موقع و اجراي كمين هدفمند توسط مرزداران، موفق به انجام اين كار نشدند و مأموران با اجراي سنگين آتش سوداگران مرگ را زمين گير کرده و محموله مواد مخدر را از چنگال قاچاقچيان خارج کردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران در اين عمليات موفق شدند مقدار 214 كيلوگرم ترياك، يك دستگاه خودروي تويوتا و مقاديري سلاح و مهمات را نيز كشف کنند.

سردار كميلي افزود: مرزداران استان با تعامل و همكاري خوب مرزنشينان استوارتر از گذشته از مرزهاي جنوب شرق كشور محافظت مي‌كنند و اجازه هيچ گونه تحركي را به متجاوزان و قاچاقچيان نخواهند داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اربعین 97 ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.