سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال 24  تن مواد خوراکی ازنهاوند برای پذیرایی از زائرین اربعین

تولیت آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) نهاوند از ارسال ۲۴ تن انواع مواد خوراکی ویژه پذیرایی از موکب زائرین اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت‌الاسلام گودرز سیفی ، تولیت آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) نهاوند  گفت: سال گذشته آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) نهاوند در یک اقدام فرهنگی و مذهبی با همراهی خیرین و اداره بهزیستی شهرستان بیش از 150 هزار بسته سمنو در موکب‌های ایران و عراق و بخشی از شهرستان نهاوند توزیع کرد.

وی با اشاره به اینکه بسته‌های سمنو توزیع ‌شده حاوی پیامی در خصوص ارج نهادن به جایگاه حضرت رقیه(س) بود، افزود: با همراهی خیرین و موسسه ترنم باران حضرت رقیه(س) و همکاری بهزیستی این اقدام امسال نیز به‌صورت گسترده و متنوع‌تر انجام می‌شود.

سیفی ادامه داد: در حال حاضر در شهرستان نهاوند از محل نذورات مردمی و کمک‌های خیرین بیش از 120 هزار عدد بسته خوراکی شامل کیک، خشکبار، آب میوه و 11 هزار بسته آب معدنی، پنج تن سیب درختی، چهار تن سیب زمینی جهت ارسال به اولین موکب‌های ایران در مرز میرجاوه در شرق کشور ، همسایه با کشور پاکستان ارسال شد.

وی بیان کرد: سال گذشته تعداد زیادی از زائرین پاکستانی در موکب‌های مرز ایران به‌علت گرسنگی و تشنگی دچار سختی شدند به همین دلیل آستان شاهزاده محمد آمادگی پذیرایی از زائران اربعین حسینی را با در نظر گرفتن نقاط ضعف سال گذشته و رفع آن‌ها در داخل و خارج از کشور را دارد.


انتهای پیام/ج

24 تن مواد خوراکی ازنهاوند برای پذیرایی از زائرین اربعین ارسال شد

برچسب ها: اربعین 97 ، موکب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.