سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبدیل ۱۲ کاروانسرای تاریخی اصفهان به اقامتگاه گردشگران مذهبی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت:: ۱۲ کاروانسرای تاریخی استان با همکاری سرمایه گذار بخش خصوصی و میراث فرهنگی شهرستان‌ها به مکان‌هایی برای اقامت گردشگران مذهبی تبدیل شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه اصفهان با اشاره به هزینه بین دو تا هفت میلیاردی مرمت هر کاروانسرا  تاکید کرد : با همکاری بخش خصوصی ۲۵ حمام تاریخی استان نیز به منظور میزبانی از زائران جهت فعالیت های رستوران و تفریح مرمت و بازسازی شده است.

وی از نقش مهم امامزادگان در شهرهای مذهبی مانند آران و بیدگل به عنوان منشا امر خیر و قرآنی نام برد و اظهار داشت : وجود بیش از ۴۰ امامزاده در آران و بیدگل و قبور شهدا در جوار این امامزادگان موجب شده آران و بیدگل به عنوان شهر نمونه قرآنی در کشور مطرح باشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۷ وقف جدید به تعداد موقوفات استان اصفهان به مبلغ شش میلیارد تومان اضافه شده و پیش بینی می شود این آمار تا پایان سال به بیش از ۲۰۰ موقوفه برسد.

حجت الاسلام صادقی از برگزاری رویداد مهم مسابقات کشوری قرآن و معارف در اصفهان خبر داد وگفت : سال آینده در مهرماه مسابقات کشوری به میزبانی اصفهان برگزار می شود لذا همه دستگاه باید برای برگزاری این مراسم باشکوه اداره اوقاف را یاری کنند.

انتهای پیام/م

 برگزاری مسابقات کشوری قرآن و معارف در مهرماه سال آینده به میزبانی اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.