سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از مجتمع های آموزشی دهستان ها و استارتاپ های روستایی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: طرح ایجاد مجتمع های آموزشی در دهستان ها برای برقراری عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی تدوین شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در سمنان گفت: طرح ایجاد مجتمع‌های آموزشی در دهستان‌ها در قالب هماهنگی و مشارکت آموزش و پرورش و با حمایت نمایندگان مجلس قابل اجراست.

وی افزود: ۲ هزار و ۶۰۰ دهستان در کشور وجود دارد که وزارت آموزش و پرورش می‌تواند با عواید حاصل از فروش مدارس روستایی هزینه‌های اجرای این طرح را تامین کند.

وی همچنین از پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به هر استان برای حمایت خاص از استارتاپ‌های روستایی خبر داد.

معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری گفت: از ایده‌های استارت آپی به ویژه در روستا‌ها که منجر به توان افزایی اقتصادی و پایداری اشتغال شود حمایت مادی و معنوی می‌شود.

به گفته وی، تسهیلات حمایتی از استارتاپ‌ها برای هر استان ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات با بهره چهار درصد در استان‌های مرزی و با بهره ۶ درصد در استان‌های غیر مرزی است.

رضوی عنوان داشت: تاکنون بیش از ۱۲۰ استارتاپ روستایی شناسایی شده که نخستین طرح‌های استارتاپی در استان‌های قزوین و بوشهر اجرا شده است و به زودی در استان سمنان هم فعال خواهند شد.

انتهای پیام / گ

جزئیات حمایت از مجتمع های آموزشی دهستان ها و استارتاپ های روستایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.