سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق اموال داخل خودرو با ۲۴ فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری سارق اموال داخل خودرو با ۲۴ فقره سرقت در شهرستان محمودآباد، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو در محمود آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: از آنجایی که برابر بررسی‌های به عمل آمده این سرقت‌ها توسط سرنشین یک دستگاه خودروی سواری تیوولی انجام شده بود، ماموران اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.

سرهنگ مفخمی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر حین تردد در یکی از خیابان‌های آن شهرستان توسط ماموران متوقف و سرنشین آن دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران افزود: متهم که اهل تهران و دارای سوابق کیفری متعدد از جمله سرقت، کلاهبرداری، ضرب و جرح و تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز بوده است در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۴ فقره سرقت اموال داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

وی از معرفی سارق به مرجع قضائی خبر داد و گفت: رعایت هشدار‌های انتظامی و استفاده از ابزار‌های ایمنی نظیر دزدگیر و حفاظ مناسب از مهمترین راهکار‌های پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به نقش مشارکت‌های مردمی در حفظ و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه اذعان داشت: تعامل و مشارکت مردم و سایر نهاد‌های اثر گذار با نیروی انتظامی در کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر به ارتقاء احساس امنیت، افزایش قابلیت پاسخگویی پلیس و استقرار نظم، امنیت و آرامش در جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/آ

سارق اموال داخل خودرو در محمودآباد دستگیر شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.