سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رصد چالشهای شرق کشور و برنامه ریزی برای راهکارهای بهتر

رییس مجمع عالی حکمت اسلامی خراسان، رصد چالش‌های شرق کشور و برنامه ریزی برای راهکار‌های بهتر را از اهداف اصلی این مجمع دانست.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیر مجمع عالی حکمت اسلامی شعبه خراسان در دیدار با مدیر کل و معاونین صداوسیمای خراسان رضوی گفت: این مجمع در سال ۸۳ با حضور جمعی از طلاب نخبه و با هدف رشد علوم عقلی و معرفتی راه اندازی شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی رضایی افزود: این مجمع ۲۴ کمیته علمی در موضوعات مختلف دارد و نمایندگی مشهد هم از سال ۹۳ با ۸ عضو هیات مدیره و ۷۰ عضو تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه هدف از تشکیل این مجمع در مشهد تاثیر گذاری در استان و شرق کشور عنوان کرد گفت: آموزش برای معلمان فلسفه ومنطق آموزش و پرورش، شناسایی بافت حاشیه شهر مشهد، راه اندازی مجله پژوهشی صدرایی و ۳۰۰ برنامه از مهمترین کار‌های این مجمع در ۳ سال و نیم گذشته در خراسان رضوی بود ه. است.

مدیر مجمع عالی حکمت اسلامی شعبه مشهد از تعامل بیشتر این مجمع با صداوسیما مرکز خراسان رضوی در تولید محتوایی خبر داد و افزود: استفاده از ظرفیت بالای اساتید مجمع، ضبط برنامه‌های فاخر، پخش محصولات فکری قم و مشهد در صداوسیما از خواسته‌های این مجمعم می‌باشد.

محسن نصرپور مدیر کل صداوسیما مرکز خراسان رضوی هم در این نشست گفت: تعریف تمدن اسلامی و مولفه‌های مختلف بر اساس نیاز جامعه و مصلحت، تهیه نقشه راه برای پیشبرد نظام، همکاری و ارائه فکری و اندیشه ورزی به رسانه استانی برای ارتقاء محتوی و اثر بخشی و دسترسی به منابع در مجمع از مهمترین موضوعاتی است که این مرکز میتواند با مجمع حکمت اسلامی تعامل داشته باشد.

نصرپور افزود: مجمع باید در معرفی قسمت‌های مختلف خود، منشور راهبردی مجمع، شناسایی و در اختیار قرار دادن کتاب‌های جدید، پاسخگویی به شبهات و کاربردی کردن دین در سبک‌های مختلف، زندگی تهیه کنندگان و برنامه سازان صداوسیما کمک کند.

انتهای پیام//ح. ص
 

کمک به صدا وسیما با در اختیار قرار دادن کتاب‌های جدید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.