سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عکاس اردبیلی روبان افتخار نخستین مسابقه بین المللی عکاسی اربعین را بدست آورد

عکاس اردبیلی موفق به کسب روبان افتخار اولین مسابقه بین المللی عکاسی اربعین 2018 عراق شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، این مسابقه، توسط دبیرخانه عمومی آستان مقدس حرم امام حسین(ع) با همکاری انجمن عکاسی عراق و اتحادیه بین المللی عکاسان هنری در راستای معرفی مراسم اربعین در کشورهای مختلف، برگزار شد که هیات داورانی از پنج کشور شامل: حسین داوود از مصر، ابراهیم بهرامی از ایران، مجدی آل ناصر از عربستان سعودی، حسین البهرانی از عمان و هادی الصالمی از عراق آثار رسیده به این مسابقه را در شهر کربلا داوری کردند.
برای این دوره از مسابقه تعداد 3 هزار و 940 اثر از ۸۵۰ عکاس از ۴۸ کشور جهان و در سه بخش عکس ارسال شده بود که هیات داوران جوایز خود را مطابق فراخوان مسابقه شامل بیش از ۷ هزار دلار جایزه نقدی، مدال های طلا، برنز و نقره انجمن عکاسی عراق و اتحادیه بین المللی عکاسان هنری اهدا کرد. که طی آن رضا عیسی پور، عکاس و مسوول هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل موفق به کسب روبان افتخار این مسابقه شد.
محوریت مسابقه، راهپیمایی اربعین اعلام شده بود ولی با توجه به آشنا نبودن برخی از عکاسان جهانی با این مقوله، دبیرخانه مسابقه با مشورت هیات داوری، علاوه بر عکس های ویژه راهپیمایی اربعین که در عراق و ایران نمود بیشتری داشته، عکس های راهپیمایی در مسیرهای عزاداری، مراسم های تعزیه خوانی، پرتره های عزاداران و... را نیز مورد پذیرش قرار داد.

انتهای پیام/ح

حضور بیش از 3 هزار اثر در  اولین مسابقه بین المللی عکاسی اربعین 2018 عراق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.