سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجاعی: ثبات تیمی مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند به تیم ملی کمک کند

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در دوره‌های قبلی جام ملت‌های آسیا به دلیل عدم ثبات در کادرفنی، تیم ملی لطمه‌های بسیار زیادی را به تیم وارد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری قبل از بازی مقابل بولیوی اظهار کرد: مهم ترین عاملی که می تواند در جام ملت های آسیا به تیم ملی فوتبال ایران کمک کند ثباتی تیمی مان است. در دوره های قبل عدم ثبات در تیم ملی لطمه های بسیار زیادی به ما زد.

او ادامه داد: به خاطر دارم در سال 2007 بعد از اینکه برانکو ایوانکوویچ از تیم ملی جداشد امیر قلعه نویی جایگزینش شد و بعد از او علی دایی آمد و سپس افشین قطبی، که ثبات نداشتن سرمربی به تیم ملی خیلی لطمه وارد کرد و در دوره ی  قبل هم با بدشانسی مواجه شدیم و اگر آن اتفاقات عجیب و غریب نمی افتاد می توانستیم در دوره ی گذشته هم موفق شویم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال فوتبال  افزود: مطمئنم ثباتی که در تیم ملی وجود دارد و همدلی که در بین بازیکنان است خیلی به تیم کمک می کند. مشکلات کم تر شده اما تمام نشده است و نمی توان منکر شد که مشکلی وجود ندارد. اگر برای مسئولان ورزش کشورمان مهم است که ما بعد از 40 سال در این رقابت ها قهرمان شویم باید توجه بیشتری به ما داشته باشند و امیدوارم در این مدت کمی که تا شروع مسابقات مانده آن ها توجه بیشتری به ما بکنند و ما مثل همیشه همه ی تلاشمان را می کنیم که همه را شگفت زده و خوشحال کنیم و کاری جز این در ذهن بازیکنان تیم ملی نیست و تمام تمرکزمان را گذاشتیم تا در جام ملت ها قهرمان شویم.


بیشتر بخوانید: آزمون: ۹۹ درصد به خاطر خانواده‌ام تصمیم گرفتم خداحافظی کنم

سخنرانی کی روش زیر عکس سید جلال!

فاریاس: ایران تیم بزرگ و خوبی است / نتیجه گرفتن مقابل آرژانتین و برزیل سخت است


انتهای پیام/

اظهارات کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.