سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف یک دستگاه خودروی قاچاق گران قیمت در شهرستان کنگاور

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از توقیف یک دستگاه خودروی قاچاق گران قیمت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عزیز الهیاری فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت : ماموران انتظامی شهرستان کنگاور از حمل یک دستگاه خودروی قاچاق توسط یک دستگاه کامیون به این شهرستان مطلع و بلافاصله محورهای ورودی شهر را تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: ماموران با شناسایی کامیون حامل خودرو قاچاق ، آن را متوقف و در بررسی های بعمل آمده مشخص شد خودرو، یکدستگاه سواری نیم شاسی " tivooli " ساخت کشور کره است که فاقد پلاک و هر گونه مدارک گمرکی است.

الهیاری اظهار داشت: طبق نظر کارشناسان، ارزش خودرو قاچاق کشف شده به 2 میلیارد و 700 میلیون ریال می رسد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور خاطرنشان کرد: راننده کامیون نیز دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده برای صدور حکم تحویل مراجع قضائی شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک باند سرقت قطعات خودرو و کشف 7 فقره سرقت با تلاش ماموران انتظامی خبر داد.

حسین براری اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در شهر کرمانشاه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری پس از انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی دریافتند که سرقت ها بوسیله یک دستگاه وانت پیکان سفیدرنگ با 3 نفر سرنشین انجام می شود.

براری خاطرنشان کرد: ماموران با افزایش گشت زنی خودرو مذکور را مشاهده و در عملیاتی غافلگیرانه آن را به همراه دو نفر از متهمان دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: متهمان در ابتدا منکر هر گونه سرقتی شدند ولی در مواجهه با مستندات چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و در نهایت به 7 فقره سرقت قطعات خودرو درسطح شهر کرمانشاه اعتراف کردند.

براری با بیان اینکه تلاش جهت دستگیری دیگر همدست متهمان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار دارد گفت: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان گفت: کاهش سرقت و تلاش برای کشف زودهنگام آن ها از مهمترین ماموریت های پلیس است و در این راستا انتظار می رود شهروندان نیز یاری گر همکاران ما در بخش های مختلف انتظامی باشند

رئيس پليس آگاهي استان كرمانشاه از كشف 13 فقره قاپ زني و دستگيري 2 نفر سارق توسط كارآگاهان اين پلیس خبر داد.

محمد رضا اميری اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره قاپ زني با يكدستگاه موتورسيكلت در سطح شهر کرمانشاه و ارجاع پرونده ها به پليس آگاهي ،مراتب شناسايي و دستگيري سارقان در دستور کار تيمي مجرب از کارآگاهان پايگاه شمال پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقيقات بعمل آمده و افزایش گشت ها، نهايتا پس از تعقيب و مراقبتهاي شبانه روزي محل اختفاي سارق قاپ زن شناسايي و پس از اطمينان از وجود متهم در منزل پس از هماهنگی لازم با مقام قضائی، متهم اصلی ذستگیر و مقر پلیس انتاقل یافت.

امیری خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های بعمل آمده به انجام 13 فقره قاپ زنی به وسیله یک دستگاه موتور سیکلت و با همدستی فردی دیگر اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با راهنمایی متهم دستگیر شده، همدست دیگر وی نیز دستگیر و پس از مواجه حضوری به جرم خود اعتراف کرد.

وی در پایان از معرفی قاپ زنان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

 

 

انتهای پیام/د

دستگیری یک باند سرقت قطعات خودرو در کرمانشاه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.