سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ویزای اربعین برای ۲۶ هزار و ۵۰۰ نفرزائر کرمانی

مدیر کل حج و زیارت استان کرمان از صدور ویزا برای ۲۶ هزار و ۵۰۰ نفر تا شب گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمود عرب‌نژاد، مدیر کل حج و زیارت استان کرمان در جلسه ستاد اربعین حسینی گفت: ثبت‌نام برای راهپیمایی اربعین حسینی سال جاری از ۵ مهرماه در سامانه سماح در سراسر کشور شروع شده است.

وی علت تاخیر ثبت نام را در مشخص نبودن قیمت ارز اعلام کرد و افزود: در ابتدا ثبت‌نام ویزا، بیمه و نرخ پزشکی با نرخ ارز ثانویه صادر شد.

مدیر کل حج و زیارت استان کرمان با بیان اینکه صدور ویزا از ۱۵ مهر آغاز و هزینه آن ۴۱ دلار که شامل هزینه‌های بیمه و درمان نیز می‌شود، اظهار کرد: تیم قوی از مجموع شرکت مرکزی کارگزاران در کنار کنسولگری عراق تا نیمه‌های شب در حال صدور ویزا برای زائرین اربعین است.

وی عنوان کرد: ثبت نام فقط در سامانه سماح و همچنین پرداخت وجه فقط به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و مردم به هیچ‌وجه پرداخت دستی در دفاتر زیارتی و شخصی نباید داشته باشند.

عرب‌نژاد ادامه داد: در سال جاری در استان کرمان ۱۰۳ دفتر ثابت خدمات زیارتی و ۱۲۰ دفتر موقت در شهرستان‌های که دفتر ندارند، دایر شده و ظرف ۲۴ ساعت ویزای کربلا برای ایام اربعین حسینی برای کسانی که در سامانه سماح ثبت نام کرده باشند، صادر خواهد شد.

وی تصریح کرد: استان کرمان دومین استان از لحاظ جمعیت و رتبه پنجم در زمینه اعزام زائرین اربعین در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل حج و زیارت استان کرمان از صدور ویزا برای ۲۶ هزار و ۵۰۰ نفر تا شب گذشته خبر داد و عنوان کرد: در سال گذشته ۴۵ هزار ویزا در استان کرمان صادر شده و پیش بینی می‌کنیم که امسال این رقم افزایش یابد.

انتهای پیام/ح

۲۶ هزار و ۵۰۰ویزای اربعین در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.