سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار هیات امناء مکتب الزهراء با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان

هیات امناء مکتب الزهراء زنجان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای زنجان از پوشش رسانه ای عزاداران پایتخت نشینان شور وشعور حسینی تشکر و قدردانی نمودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این دیدار گفت: مراسم عزاداری زنجانی ها در دهه اول محرم سالهاست، شكوه و عظمت خاص خود را حفظ كرده و سال به سال به خيل عزاداران حسينی در زنجان افزوده می شود، طوری كه اجتماع با عظمت مردم در اين مراسم به عنوان بزرگترين مجمع عاشقان حسينی در جهان پس از راهپیمایی عظیم اربعین، شناخته می شود.


لطیفی افزود : با پخش مستقيم اين عزاداری ها از شبكه های مختلف رسانه ملی ، توجه عاشقان اهل بیت به سمت پایتخت شور و شعور حسینی جلب می شود و این مهم توفیق بزرگی است که با توجه اهل بیت نصیب مردم ولایتمدار زنجان شده است .


وی از هیئت مذهبی مکتب الزهراء به عنوان یکی از هیئات ساده و بی آلایش زنجان نام برده و از آمادگی رسانه استانی بر پوشش سایر مراسمات در خور شأن و منزلت پایتخت شور و شعور حسینی در این هیئت عزاداری خبر داد .


استاد کلامی شاعر اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) هم در این دیدار گفت: مهمترين و ارزشمندترين ميراث معنوی كه از اين مراسم های با شكوه ، نصيب زنجانی های فهيم و انقلابی شده است اتحاد، همدلی و معنويت خاصی است كه در پرتو عزاداری سالار شهيدان نصیب مردم شهیدپرور زنجان شده است .


وی از اهتمام و توجه ویژه رسانه ملی و بالاخص استانی در انعکاس عزاداری های پایتخت نشینان شور و شعور حسینی تشکر و قدردانی نمود .


در پایان این دیدار کتاب اشعار استاد کلامی به رستم یادبود به مدیرکل مرکز اعطاء گردید.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: محرم ، مناسبت مذهبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.